Мониторинг » tekeli-6
Жетісу облысы
Текелі қаласы білім бөлімінің
"№6 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72835) 4-51-74
Есепші бөлімі:
+7(72835) 4-51-74
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
июнь
2017

Мониторинг

ҰБТ - білім беру ұйымдары түлектерінің білімін бағалау үшін ұйымдастырылған бағалау жүйесі.  Ол жаңа технологияларды қолданумен іске асырылады. Оның құрамына мектеп түлектерінің мемлекеттік емтихан тапсыруы және колледж, жоғары оқу орындарына түсу үшін ҰБТ жатады.
ҰБТ –ны біздіңоқушылардың табысты тапсырулары  үшін жағдай жасау - біздің мектептің оқытушылар құрамының ең маңызды міндеттерінің бірі.
ҰБТ-ға сапалы дайындауды қамтамасыз етуге бағытталған іс-әрекеттер ҰБТ нәтижелерін талдау жұмыстарынан кейін бірден басталды.  Яғни, сындарлы талдау оқушылардың дайындық сапасын бағалау үшін жақсы мониторинг материал береді және басқару шешімдерін қабылдау үшін негіз ретінде қызмет атқарады.
Мектепте жүзеге асырылып жатқан жүйелі жұмыс қана оң нәтижелерге әкеледі. Кәсіби құзырлылығыжоғары оқытушылардың әр оқушымен жекелеген жұмыстар жүргізуі мәселелерді талдау және түзету, жоғары нәтижеге деген ұмтылыс пен құлшыныс  жақсы нәтижеге жетуге ықпал еттеді.

 

ЕНТ - независимая от организаций образования государственная система оценки качества образования, основанная на новых технологиях, совмещающая итоговую государственную аттестацию выпускников школ и вступительные экзамены в колледжи и вузы.
Создание условий для успешной сдачи учащимися ЕНТ – одна из важнейших задач педагогического коллектива нашей школы. Действия, направленные на качественную подготовку к следующему ЕНТ начались уже с очередного совещания сразу после анализа результатов прошедшего ЕНТ. Именно конструктивный анализ дал хороший мониторинговый материал для оценки состояния качества подготовки учащихся и послужил основой для принятия управленческих решений. Только системная работа, осуществляемая в школе, принесла свои позитивные результаты.
Высокий уровень профессиональной компетентности педагогов в вопросах построения индивидуального сопровождения учащихся и их готовность к точечному анализу и коррекции возникающих проблем обеспечил положительный результат.

 

 

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг

 

Мониторинг